Vil du jobbe med ungdom i Norkirken Vennesla?

Vår kollega slutter, vi søker derfor etter en ny ungdomspastor, eller en kombinert løsning med ungdomspastor og en ungdomsarbeider.

Vi leter etter deg som er glad i å være med ungdom og ønsker å inspirere dem til å følge Jesus! Du må ha fokus på å bygge relasjoner, lede gjennom teamarbeid, kunne undervise noe og organisere. Du vil få ansvar for menighetens konfirmantarbeid, ungdomsarbeidet Refill og tweens arbeid i Yngres. Samtidig blir du del av et team som har et pastoralt ansvar i menigheten. I teamet samarbeider vi og bruker hverandres kompetanse og styrker på tvers av ansvarsområder.

Samlet kompetanse:

Personlig egnethet og relevant erfaring vurderes høyt. Men vi ser også etter utdanning på høyskolenivå innen f.eks. ungdom og kommunikasjon, teologi, ledelse og pedagogikk.

Den som ansettes må arbeide ut fra Normisjons visjon og verdier, slik de er beskrevet i verdidokumentet for Normisjon. Det må fremvises godkjent politiattest. Lønns- og arbeidsforhold følger Normisjons regulativ.

Søknad

Vi ønsker en kortfattet søknad med CV. Søk via Finn jobb.

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon må du gjerne ta kontakt med leder av pastorteamet, Anne Honnemyr. Mobil 993 92 404.