Kan Gud kommunisere med oss? Tror du han har noe å si deg?

Bli med på HØGS-helg 3.-5. februar her i Norkirken! Vi får besøk av Marian Nygård og et team fra IMI-Kirken og Acta bibelskole.

Det blir møter fredag og lørdag kveld med lovsang, undervisning, forbønn og betjening. Lørdag formiddag skal vi ha et seminar hvor du kan lære mer om å høre Guds stemme og hva det kan ha å si for ditt og andres liv.

Fredag kveld:

Yngres 18.30-20.00
Tema: Kan Gud kommunisere med oss?

Åpent møte kl 20:00
Lovsang, forkynnelse og betjening

Lørdag

Seminar med lunch kl 10 til 14.
Det blir lunch derfor trenger vi å vite hvor mange som kommer.
Meld deg på via Checkin.no.

Refill kl 19.00
Alle er velkommen!

Søndag

Gudstjeneste kl 11.00

Bokbad: "Mens vi venter på et under" kl 19:30

Mens vi venter på et under er ei bok skrevet av Marian Nygård og handler om spennet som oppstår når det vi leser i Bibelen ikke samsvarer med det vi opplever i eget liv. Hvordan lever vi med vanskelige omstendigheter, samtidig som vi holder fast i håpet om at Gud kan gripe inn? Er det mulig å være fullt til stede i eget liv, samtidig som man lengter etter en endring? Kan vi fortsatt stole på at Gud er god og at han gjør under selv om vi ikke har erfart det?

Kan Gud kommunisere med oss? Tror du han har noe å si deg?