Nyansettelser i Norkirken Vennesla

Det er med stor glede vi informerer om at Siri Hagen Rike og Nicolai Marki Drivenes har sagt ja til å jobbe hos oss i Norkirken Vennesla.

Det er med stor glede vi informerer om at Siri Hagen Rike har sagt ja til å ansettes som ungdomspastor i 40% stilling fom 1.8.22 og Nicolai Marki Drivenes har sagt ja til å begynne i 10% prosjektstilling som miljøarbeider/pastorlærling samme dato.

Siri er 44 år, gift med Eivind og har tre voksne døtre. Hun har erfaring fra ulike butikk- og administrative jobber, undervisning og oppfølging av grupper med barn og unge. De senere årene har hun utarbeidet og skrevet materiell for Awana trosopplæring.

Nicolai er 21 år og har erfaring fra barnehage, eiendomsutvikling og har jobbet to år som tømrerlærling. Han har vært frivillig leder i Norkirkens ungdomsmiljø i flere år.

Vi ønsker dem begge varmt velkommen!