God sommer fra staben!

Staben vil ønske dere alle en god sommer!

Uansett vær og omstendigheter så håper vi at du kan kjenne på FRED og SMAKE og SE at Herren er god (Salme 24,9). 😇

(Forklaring på bildene: Vi skulle hatt vår faste sommeravslutning med båttur på Flekkerøya. Men på grunn av regnet ble det en lokal variant i Vennesla...)

Vi minner om

→ Søndag 20.6 kl 11 blir det utegudstjeneste med dåp ved Bedehuset i Eliassen sin eplehage. Parker ved bedehuset og labb bort. Husk å ta med egen stol. Ole Martin Jansen taler. Per Erik Olsen står for musikken. Kristian Nesbu Vatne leder. Hvis dårlig vær så flytter vi inn i salen.

→ Mandag 21.6 kl 19 har vi menighetsmøte om tomt og bygg. Fysisk i salen. Velkommen!

→ Sommermøter på onsdager gjennom sommeren. På Vikeland bedehus, i Frikirken og hos oss. Onsdag 23.6 kl 19 er det møte hos oss. Kristian Nesbu Vatne taler.

På bildet fra venstre: Per Erik Olsen, Santiago Valdez, Kristian Nesbu Vatne, Anne Honnemyr og Ole Martin Jansen.

God sommer fra staben!